Jak Twitter chce zmotywować do korzystania z subskrypcji Blue

Jak Twitter chce zmotywować do korzystania z subskrypcji Blue

W czwartek użytkownicy Twittera mieli problem z korzystaniem ze swoich kont. Awaria była prawdopodobnie preludium przed zmianami, jakie firma ma wprowadzić w najbliższych tygodniach.

Jak Twitter chce zmotywować do korzystania z subskrypcji Blue
Foto: greenwish _ / pexels.com

Reklama

Limit wpisów na Twitterze

Aplikacja Elona Muska przymierza się do wprowadzenia limitu wpisów jednego użytkownika. Użytkownicy na skutek awarii, już w czwartek mogli przekonać się na własnej skórze, że zmiana polityki Twittera oznacza rewolucję. Platforma postanowiła wprowadzić dzienny limit tweetów, jakie może zamieścić jeden użytkownik. Użytkownicy nie będą mogli wysyłać więcej niż 2 400 tweetów w ciągu doby włącznie z retweetami. Niemożliwe będzie również wysłanie więcej niż 500 wiadomości, zmiana adresu e-mail w ramach konta będzie możliwa maksymalnie 4 razy na godzinę, a liczba nowych użytkowników, których będzie można zaobserwować w ciągu doby będzie nie większa niż 400. Zgodnie z oficjalnym oświadczeniem, rozwiązanie ma pomóc w odciążeniu aplikacji, choć można przypuszczać, że limit ma zachęcić do wykupowania subskrypcji Twitter Blue, która będzie pozbawiona limitów.

Awaria dotknęła miliony użytkowników

W czwartek miliony użytkowników Twittera dotknęła awaria, choć niektórzy nie wysłali nawet ani jednego tweeta, to i tak nie mogli zamieścić żadnego posta. W niektórych przypadkach nie można było wysyłać wiadomości prywatnych oraz obserwować nowych profili. Awaria była związana ze zmianami związanymi z wprowadzeniem limitów dla użytkowników nie posiadających płatnej subskrypcji Twitter Blue.

Co to jest Twitter Blue

Twitter Blue to płatna subskrypcja, która będzie kosztować 8 dolarów za wersję przeglądarkową lub 11 dolarów za wersję na smartfona. Dzięki niej będzie można publikować wpisy nawet do 4 tyś. znaków, przy czym dzisiaj jest to zaledwie 280 znaków. W ramach Twitter Blue, będziemy otrzymywać mniej reklam oraz opcję umieszczania dłuższego wideo i w wyższej rozdzielczości.

Reklama

Twitter o ograniczeniach dla użytkowników

Według komunikatu Twittera, wprowadzane limity mają zmniejszać obciążenie aplikacji i redukują przestoje, a także strony z błędami. Co się stanie, jeśli osiągnę limit? Jeśli osiągniesz limit, Twitter poinformuje nas o tym komunikatem o błędzie, z którego dowiemy się, który limit został osiągnięty.

 

źródło: media

autor: KZ | 10.02.2023

tagi: Aktualności, Technologie, Biznes

Reklama

NIE PRZEGAP

NIE PRZEGAP

W tematem.pl

Reklama