Super Bowl ponownie z historycznym wynikiem oglądalności

Super Bowl ponownie z historycznym wynikiem oglądalności

Super Bowl ponownie z historycznym wynikiem oglądalności
Foto: Casey Murphy / unsplash.com

Super Bowl po raz kolejny ustanowił rekord wszechczasów pod względem oglądalności, przyciągając łącznie 126 milionów widzów na wszystkich platformach. Według danych Fox oraz wstępnych raportów Nielsena, niedzielna transmisja na Fox Sports zanotowała wzrost o 2% w porównaniu do zeszłorocznego wyniku 123,7 miliona widzów na CBS. To oznacza, że drugi rok z rzędu finał NFL bije rekord oglądalności w Stanach Zjednoczonych.

Reklama

Poprawa wyników

Streaming odegrał kluczową rolę w tym wyniku. Fox podał, że jego bezpłatna platforma Tubi zgromadziła 13,6 miliona widzów, a platformy cyfrowe NFL przyciągnęły 14,5 miliona. Wzrost w oglądalności streamingu jest znaczną poprawą w stosunku do 11,2 miliona widzów odnotowanych w 2022 roku, co wskazuje na coraz większe znaczenie cyfrowych transmisji.

Rekordowa liczba oglądających

Mimo jednostronnego charakteru spotkania, w którym Philadelphia Eagles pokonali Kansas City Chiefs 40-22, zainteresowanie widzów nie słabło. W pewnym momencie przewaga Eagles sięgała 34 punktów, co mogło sugerować mniejszą atrakcyjność meczu. Jednak oglądalność osiągnęła szczyt 135,7 miliona widzów o godzinie 20:15 ET, podczas drugiej kwarty, gdy Eagles prowadzili 24-0. Co ciekawe, wielu widzów zostało także na przerwę, by obejrzeć występ Kendricka Lamara, który wykonał m.in. swój nagrodzony Grammy przebój „Not Like Us”.

Reklama

Rekordowe wyniki oglądalności podkreślają niesłabnące zainteresowanie Super Bowl, a zarazem wskazują na zmieniające się nawyki widzów, którzy coraz częściej sięgają po transmisje cyfrowe i streamingowe.

Reklama

Dziękujemy za przeczytanie całego artykułu.

 

źródło: Fox Sports

autor: KZ | 11.02.2025, 15:15

tagi: Aktualności, Sport

NIE PRZEGAP

Reklama