Super Bowl ponownie z historycznym wynikiem oglądalności

Super Bowl po raz kolejny ustanowił rekord wszechczasów pod względem oglądalności, przyciągając łącznie 126 milionów widzów na wszystkich platformach. Według danych Fox oraz wstępnych raportów Nielsena, niedzielna transmisja na Fox Sports zanotowała wzrost o 2% w porównaniu do zeszłorocznego wyniku 123,7 miliona widzów na CBS. To oznacza, że drugi rok z rzędu finał NFL bije rekord oglądalności w Stanach Zjednoczonych.
Reklama
Poprawa wyników
Streaming odegrał kluczową rolę w tym wyniku. Fox podał, że jego bezpłatna platforma Tubi zgromadziła 13,6 miliona widzów, a platformy cyfrowe NFL przyciągnęły 14,5 miliona. Wzrost w oglądalności streamingu jest znaczną poprawą w stosunku do 11,2 miliona widzów odnotowanych w 2022 roku, co wskazuje na coraz większe znaczenie cyfrowych transmisji.
Rekordowa liczba oglądających
Mimo jednostronnego charakteru spotkania, w którym Philadelphia Eagles pokonali Kansas City Chiefs 40-22, zainteresowanie widzów nie słabło. W pewnym momencie przewaga Eagles sięgała 34 punktów, co mogło sugerować mniejszą atrakcyjność meczu. Jednak oglądalność osiągnęła szczyt 135,7 miliona widzów o godzinie 20:15 ET, podczas drugiej kwarty, gdy Eagles prowadzili 24-0. Co ciekawe, wielu widzów zostało także na przerwę, by obejrzeć występ Kendricka Lamara, który wykonał m.in. swój nagrodzony Grammy przebój „Not Like Us”.
Reklama
NEW NO. 1! 🏆
— FOX Sports PR (@FOXSportsPR) February 11, 2025
A projected 126 million viewers watched #SuperBowlLIX – delivering new record-high viewership for the Super Bowl. pic.twitter.com/hiw6NcbeCz
Rekordowe wyniki oglądalności podkreślają niesłabnące zainteresowanie Super Bowl, a zarazem wskazują na zmieniające się nawyki widzów, którzy coraz częściej sięgają po transmisje cyfrowe i streamingowe.
Reklama
Dziękujemy za przeczytanie całego artykułu.
źródło: Fox Sports
autor: KZ | 11.02.2025, 15:15
tagi: Aktualności, Sport