Zyski z Tindera wyższe niż przewidywano

Zyski z Tindera wyższe niż przewidywano

Zyski z Tindera wyższe niż przewidywano
Foto: cottonbro studio / pexels.com

Ponieważ firma macierzysta Tindera, Match Group, przewiduje silniejszy marketing w celu wsparcia wzrostu liczby użytkowników, to przychody w trzecim kwartale również prognozuje powyżej szacunków Wall Street, wysyłając swoje akcje w górę o około 11% w rozszerzonym obrocie.

Reklama

Wyjście z randkowej stagnacji

Jak pokazało dotychczasowe doświadczenie, wprowadzenie bardziej elastycznych planów abonamentowych jest korzystne dla firmy. Najtańsze plany Tindera na krótsze okresy przyciągnęły konsumentów, którzy zmagają się z inflacją. Przychody są również zwiększane przez internacjonalizację aplikacji innej randkowej Match Hinge i rosnącą popularność jej planu premium. Marki chcą zwiększyć wydatki na reklamę w związku z oznakami poprawy nastrojów konsumentów do końca roku, firma liczy również na rosnące przychody z reklam ze swojego zróżnicowanego portfolio aplikacji randkowych. Kultowa aplikacja została ponadto odświeżona.

Reklama

Plany na najbliższy czas

Match Group zapowiedział uruchomić niebawem opcję zaawansowanego członkostwa Tinder. Pomysł ten ma być wcielony w życie wczesną jesienią. W trzecim kwartale firma spodziewa się przychodów w wysokości od 875 do 885 mln USD. Jednak, dane Refinitiv IBES wskazują przewidywania analityków na poziomie 863,8 mln USD.

Reklama

Match twierdził, że ostatnia kampania reklamowa była niezbędna do zwiększenia rejestracji nowych użytkowników, szczególnie wśród młodych kobiet. Firma trafiła w dziesiątkę, co miało przełożenie na zwiększenie ponownego zainteresowania apką i przełożenia w postaci zakupu cotygodniowych pakietów subskrypcji. Jednak w ciągu trzech miesięcy, które zakończyły się 30 czerwca, liczba płacących użytkowników aplikacji randkowych spadła o 5% do 15,6 miliona.

źródło: media

autor: KZ | 02.08.2023, 10:11

tagi: Aktualności, Technologie, Biznes

NIE PRZEGAP

NIE PRZEGAP

W tematem.pl

Reklama