Zyski z Tindera wyższe niż przewidywano
Ponieważ firma macierzysta Tindera, Match Group, przewiduje silniejszy marketing w celu wsparcia wzrostu liczby użytkowników, to przychody w trzecim kwartale również prognozuje powyżej szacunków Wall Street, wysyłając swoje akcje w górę o około 11% w rozszerzonym obrocie.
Reklama
Wyjście z randkowej stagnacji
Jak pokazało dotychczasowe doświadczenie, wprowadzenie bardziej elastycznych planów abonamentowych jest korzystne dla firmy. Najtańsze plany Tindera na krótsze okresy przyciągnęły konsumentów, którzy zmagają się z inflacją. Przychody są również zwiększane przez internacjonalizację aplikacji innej randkowej Match Hinge i rosnącą popularność jej planu premium. Marki chcą zwiększyć wydatki na reklamę w związku z oznakami poprawy nastrojów konsumentów do końca roku, firma liczy również na rosnące przychody z reklam ze swojego zróżnicowanego portfolio aplikacji randkowych. Kultowa aplikacja została ponadto odświeżona.
Match surged after the company reported revenue that beat analysts’ estimates, buoyed by growth at its biggest dating property, Tinder https://t.co/nfuZo78Cpe
— Bloomberg (@business) August 2, 2023
Reklama
Plany na najbliższy czas
Match Group zapowiedział uruchomić niebawem opcję zaawansowanego członkostwa Tinder. Pomysł ten ma być wcielony w życie wczesną jesienią. W trzecim kwartale firma spodziewa się przychodów w wysokości od 875 do 885 mln USD. Jednak, dane Refinitiv IBES wskazują przewidywania analityków na poziomie 863,8 mln USD.
Dating app #Tinder's parent company Match Group has announced that it is preparing to launch a new “high-end” membership later this fall as well as a product refresh to better satisfy its core Gen Z audience. pic.twitter.com/mrkrGZ55yE
— IANS (@ians_india) August 2, 2023
Reklama
Match twierdził, że ostatnia kampania reklamowa była niezbędna do zwiększenia rejestracji nowych użytkowników, szczególnie wśród młodych kobiet. Firma trafiła w dziesiątkę, co miało przełożenie na zwiększenie ponownego zainteresowania apką i przełożenia w postaci zakupu cotygodniowych pakietów subskrypcji. Jednak w ciągu trzech miesięcy, które zakończyły się 30 czerwca, liczba płacących użytkowników aplikacji randkowych spadła o 5% do 15,6 miliona.
źródło: media
autor: KZ | 02.08.2023, 10:11
tagi: Aktualności, Technologie, Biznes