Apple wypuści nowy zestaw słuchawkowy, a w planach kolejne premiery

Apple wypuści nowy zestaw słuchawkowy, a w planach kolejne premiery

Pierwszy zestaw słuchawkowy Apple Reality trafi do sprzedaży już za dwa miesiące.

Apple wypuści nowy zestaw słuchawkowy
Foto: Zhang Kaiyv / pexels.com

Reklama

Premiera nowego produktu Apple

Firma Apple zaplanowała wprowadzenie swojego długo wyczekiwanego zestawu słuchawkowego rzeczywistości mieszanej na WWDC 2023, a Spotify odrzuca obawy, że urządzenie nie obsługuje HomePod i nie ma planu obsługi AirPlay 2. Firma wypuszcza również iOS 16.4 i liczą, że przyjmie się jak Apple Watch – klapa, która nieoczekiwanie stała się popularna. Producent uważa, że jest tak samo dobra, jak najnowsza nadzieja – zestaw słuchawkowy rzeczywistości mieszanej.

Nowy poziom

Firma iPhone Inc. wybrała 5 czerwca 2023 r. jako jeden z kluczowych momentów w swojej historii. Uważa to za początek ery post-iPhone’a i tego dnia zamierza wypuścić swój pierwszy zestaw słuchawkowy do rzeczywistości mieszanej.

Premiera zestawu słuchawkowego będzie ryzykowna dla Apple, ale może być historyczna. Wprowadzenie mieszanej rzeczywistości jako nadchodzącej kluczowej kategorii produktów da nam zapowiedź czasów, w których ludzie będą wchodzić w interakcje z otoczeniem za pomocą zestawów słuchawkowych, a nie małych ekranów dotykowych w kieszeniach.

Prezentacja produktu

Format wydarzenia daje również wyobrażenie o tym, jak Apple lubi obecnie ogłaszać. Ma zaplanowaną prezentację programową z kampusu Apple Park, która będzie transmitowana online.

Reklama

Po tym prawdopodobnie nastąpi sesja praktyczna w centrali firmy.

Taka metoda prezentacji w ostatnich dniach pandemii przekształciła się w główną strategię Apple. Przedsiębiorstwo transmitowało swoje wydarzenia tylko online, podczas gdy Covid był wciąż gorącym tematem. Następnie, dała uczestnikom szansę na interakcję z M2 MacBook Air podczas WWDC 2022, transmitując przemówienie na dużym ekranie przed jej kampusem. Firma Apple wyemitowała wcześniej nagrane przemówienie w Steve Jobs Theatre z okazji ostatniej premiery.

Powrót do starych dobrych praktyk

W tym roku Apple obiecało „specjalne całodniowe wydarzenie” w swoim kampusie WWDC. Prezentacje ogląda teraz znacznie większa publiczność, a dobrze zrobiony film pozwala Apple’owi na PR i reklamę marketingu, aby przestrzegać jednej z ulubionych zasad firmy: „Nie pozostawiaj nic przypadkowi”. Wagę tegorocznego spotkania podkreślono także w komunikacie prasowym Apple, zapowiadającym ostatnią konferencję WWDC. Szefowa Apple ds. relacji z programistami, Susan Prescott, opisała konferencję jako „największą i najbardziej ekscytującą jak dotąd” i wyraziła podekscytowanie organizacją „tego wyjątkowego wydarzenia”. Teraz Apple często używa przesady tego rodzaju. Firma zdaje sobie jednak sprawę, że wszyscy, w tym Wall Street, oczekują premiery tego zestawu słuchawkowego i nie chcą podnosić oczekiwań, jeśli nie będą w stanie im sprostać.

Reklama

Idzie nowe w Apple

Oprócz zestawu słuchawkowego poinformowano, że opracowywanych jest wiele nowych komputerów Mac, które trafią do sprzedaży w połowie roku. Oferta może obejmować zupełnie nowe modele komputerów Mac Pro i MacBook Air z wewnętrznymi procesorami Apple. 

Reklama

Najnowsze wersje beta systemów iOS i macOS będą obsługiwać nowe urządzenia. Omówione zostaną również systemy iOS 17, iPad OS 17, Watch OS 10, tvOS 17 i macOS 14. Firma nabiera wyraźnie tempa w II kwartale bieżącego roku pokazując, że jeszcze nie raz nas zaskoczy, a rok będzie obfity w premiery.

źródło: Bloomberg

autor: KZ | 03.04.2023

tagi: Aktualności, Technologie, Biznes

NIE PRZEGAP

NIE PRZEGAP

W tematem.pl

Reklama