Microsoft naprawia problem związany z działaniem chmury
Reklama
Problem rozwiązany
Firma Microsoft naprawiła kłopotliwą kwestie związaną z przerwą w działaniu swoich popularnych usług online. Problem dotyczył Outlook i Teams. Powodem tej sytuacji były zmiany w ustawieniach sieci.
Niektóre osoby miały problemy z korzystaniem z usług platformy Microsoft 365, w tym z narzędzi do obsługi znanjej na całym świecie poczty e-mail – Outlook i wideokonferencji, od godziny 7:05 czasu londyńskiego.
Co dokładnie się wydarzyło
Problem dotyczący poczty elektronicznej nie był jedynym, który wywołały ostatnie działania firmy. Kłopoty z poprawnym działaniem wystąpiły również w takich usług jak: SharePoint Online, OneDrive dla Firm i oprogramowaniu graficznym – Microsoft Graph. Firma poinformowała, że ostatnio wystąpiły pewne problemy z powodu zmiany w ustawieniach sieci. Nowa konfiguracja z pewnością nie należała do udanych. Pracownicy dzięki szybko podjętym krokom i co najważniejszym skutecznym wyeliminowali powstały problem poprzez cofnięcie wprowadzanych zmian.
Komunikat ws. chmury
Sieć wróciła obecnie do poprawnego stanu. Usterka związana z prawidłowym działaniem usług trwała poniżej trzech godzin jak informowała strona opisująca działanie usług w chmurze Azure.
Reklama
🛠️Engineers have confirmed the issue impacting connectivity to Azure resources has been mitigated. A detailed resolution statement can be found in the Status History at https://t.co/cMAHQp3Lj7
— Azure Support (@AzureSupport) January 25, 2023
Reklama
„najbardziej dotknięte tym problemem usługi firmy Microsoft zostały automatycznie przywrócone po przywróceniu łączności sieciowej” — poinformował przedstawiciel firmy Microsoft w notce dotyczącej statusu znanej platformy Azure.
źródła: media
autor: KZ | 25.01.2023
tagi: Aktualności, Biznes, Technologie